14.11.10

Gimme Likkle Bass

.......make me wine up me waist.






"You a-go tired fe see me face;
Can't get me out of the race."

Bob Marley

15 comments:

  1. OMG!!! LOVE THIS!!!

    Will be following your blog from now.

    ReplyDelete
  2. OoOo big tings a gwan!!! you are workin this DJ look overtime!

    ReplyDelete
  3. Haha! You're a nut, and I loves it ;)
    I want a punanny record too ...sniff...

    ReplyDelete
  4. ha ha. i love kimberly's comment.
    i also conquer with her.
    braap braaap bruup!

    ReplyDelete
  5. Holding your Punanny record at that strategic place...(what's in a name). BTW, you rock those shiny pants

    hurray for B. Marley-> forever

    ReplyDelete
  6. Very cool. Punanny.... :-)funny. Xxxx

    ReplyDelete
  7. you would make a very glamourous, elegant DJ XD

    I love that blouse and red lips on you... definitely becoming your signature look?!

    ReplyDelete
  8. LOL oh god i just noticed the disc's title hahahaha

    ReplyDelete
  9. you are so クール!love posts with pics of u in it! i say more more more! x

    ReplyDelete
  10. Loves it!!! You look like a lickle DDDDDDJJJJJJAY

    ReplyDelete
  11. And this is why we would be joined at the hip if we lived near one another...your subtle raunch humor is right up my alley. ;)

    ReplyDelete
  12. gorgeous!! oohh luv the red lip..it really suits you :D

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to leave a note, they are the stuff that keeps us going.